Jäsenmaksutiedote 1.3.2018

1.3.2018

JÄSENMAKSUTIEDOTE

Yhdistyksen syysvuosikokous 25.11.2017 päätti uudistaa jäsenmaksuja.  Uudistus ei muuta maksujasi eikä edellytä sinulta toimenpiteitä, ellet halua perhettäsi mukaan. Tärkein uudistus on perhejäsenmaksu. Kannattajan yhteisöjäsenmaksu on myös uusi. Jäseneksi voi liittyä jatkossa myös määräajaksi. Yhdistyksen jäsenet ovat joko varsinaisia tai kannattajajäseniä. Lue vuosikokouspäätös jäsenmaksuista vuodelle 2018 kokonaisuudessaan yhdistyksen verkkosivulla.

Uudet jäsenmaksut ovat seuraavat

1.       Henkilöjäsenmaksu 20 €/v. (2018), alennus liittymisvuoden jäsenmaksusta 10€ (2018)

2.       Perhejäsenmaksu 35 €/v. (2018), alennus liittymisvuoden jäsenmaksusta 10€ (2018)

3.       Yhteisöjäsenmaksu 75 €/v. (2018), alennus liittymisvuoden jäsenmaksusta 25€ (2018)

Liittymisvuoden jäsenmaksualennus on voimassa vain uudelle henkilöjäsenmaksun maksavalle jäsenelle ja uudelle perhejäsenmaksun piirille ja uudelle kannattavalle yhteisöjäsenelle. Jäsenmaksualennuksen voi käyttää vain yhden kerran.

Perhejäsenmaksu

Perhejäsenmaksu koskee yhdistyksen varsinaisen jäsenen kanssa samassa taloudessa tosiasiallisesti asuvia perheenjäseniä ja alaikäisen varsinaisen jäsenen huoltajien kanssa yhdessä asuvia perheenjäseniä. 16 vuotta täyttänyt varsinainen jäsen tai alle 16-vuotiaan huoltaja on perhejäsenmaksun maksava jäsen. Vain hän saa jatkossa yhdistykseltä jäsenlaskun ja paperista jäsenpostia.

Mikäli haluat ottaa perhejäsenmaksun käyttöön, toimi seuraavasti:

Vain maksavana jäsenenä voit ilmoittaa perhejäsenmaksun piiriin kuuluvat perheenjäsenesi. Ilmoita kunkin nimi ja syntymäaika, puhelin ja sähköposti (kahdella tai useammalla ei voi olla samaa sähköpostiosoitetta). Ilmoita myös diagnoosi, jos ilmoittamallasi henkilöllä on lihastauti. Sinun on varmistuttava perheenjäsentesi suostumuksesta yhdistyksen jäsenyyteen ja yhdistyksen jäsentietojen käsittelyyn (katso rekisteriseloste verkkosivulla). Ilmoitus on perheenjäsenen jäsenhakemus. Hänestä tulee kannattaja- tai varsinaisia jäsen.

Lähetä ilmoitus sähköpostina yhdistys@kslty.fi tai kirjeitse KSLTY ry / Tommi Rantanen Hietasyrjäntie 356, 41370 Kuusa. Liitä ilmoitukseen myös omat tietosi, myös postiosoite. Voit ylläpitää jäsentietojasi kirjautumalla Yhdistysavain jäsensivulle ilmoittamallasi sähköpostiosoitteella. Luo samalla itsellesi salasana.

Perhejäsenmaksun piirin voi purkaa tai siitä voi irrottautua ilmoittamalla siitä jäsenasioiden hoitajalle. Jäsenyyden voi irtisanoa kirjallisella ilmoituksella. Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei ole ilmoitus jäsenyyden päättämisestä.

Tee ilmoitus mieluiten 30.4.2018 mennessä, jotta jäsenmaksujen laskutus tapahtuisi oikein. Maksa jäsenmaksusi, kun olet saanut viitenumerollisen laskun.

Hallitus

Jäsenmaksutiedote 1.3.2018 Word-asiakirja (sisältää lomakkeen perhejäsenmaksun käyttöönottoa vasten)

Jäsenmaksutiedote 1.3.2018 PDF-asiakirja (sisältää käsin täytettävän lomakkeen perhejäsenmaksun käyttöönottoa varten)

Yhdistyskokouksen päätös (25.11.2017) vuoden 2018 jäsenmaksuista