Lihastautiliiton toimintaa kesällä ja alkusyksystä 2020

26.6.2020

Hei lihastautiyhdistysten jäsenet!

Tässä tietoa Lihastautiliiton kesän ja alkusyksyn toiminnasta.
Henkilökuntamme siirtyy pikkuhiljaa kesälomille; lähetämme vielä ensi viikolla kesän viimeiset kuulumiset sähköpostitse ja toivotamme sitten kaikille mukavaa kesää.

Alueelliset kesäpäivät elokuussa
Lihastautiliiton aluetoimistot järjestävät elokuussa 3 kesäpäivää:
Kesäpäivä Ähtärin eläinpuistossa 8.8. Lue lisää: https://lihastautiliitto.fi/tapahtumat/alueellinen-kesapaiva-ahtarissa/

Kesäpäivä Ristiniemen kurssikeskuksessa Kotkassa 20.8. Lue lisää: https://lihastautiliitto.fi/tapahtumat/alueellinen-kesapaiva-kotkassa/

Kesäpäivä 22.8. Kansallismuseossa Helsingissä. Lue lisää: https://lihastautiliitto.fi/tapahtumat/alueellinen-kesapaiva-helsingissa/

(Kesäpäivät Saariselällä 21.-23.8 on valitettavasti peruttu)
Tervetuloa mukaan!

Lihastautiliiton syksyn kurssitarjonta
Syksyn tarjonnasta löytyy kursseja/leirejä lapsille, nuorille ja aikuisille: Lasten leirit 1 ja 2, Perhekurssi, K18 – kurssi, Lihastautia sairastavien aikuisten sopeutumisvalmennuskurssi sekä HMSN -sairastavien aikuisten sopeutumisvalmennuskurssi järjestetään syyskaudella. Kurssien hakuajat päättyvät kesän aikana, ensimmäisenä Lihastautia sairastavien aikuisten sopeutumisvalmennuskurssin haku, joka päättyy 10.7. Muista siis lähettää kurssihakemuksesi kesän aikana! Tarkempi tieto kursseista ja hakuohjeista löytyy: https://lihastautiliitto.fi/kuntoutuminen/sopeutumisvalmennus/kurssit-vuonna-2020/

Lihastautiliiton kesäaika
Lihastautiliiton keskustoimiston ja aluetoimistojen lomat on keskitetty pääsääntöisesti heinäkuuhun, ja toimistomme ovat siis suljettuina. Palaamme töihin elokuun alussa. Kiireellisissä tapauksissa voit tavoitella toiminnanjohtaja Sari Kuosmasta, puh. 044 064 9494 tai sari.kuosmanen@lihastautiliitto.fi

Poikkeuksena Lihastautiliiton fysioterapia, joka toimii läpi kesän. Mikäli asiasi koskee fysioterapiaa, ole yhteydessä fysioterapeutti Emma Vellingiin, ensisijaisesti sähköpostilla: emma.velling@lihastautiliitto.fi (puh. 040 775 3148)