Tukea elämän loppuvaiheeseen

13.2.2022

Palliatiivisen hoidon perheterapeutti aloittanut työssään Tulevaisuuden sote-keskus-hankkeen työntekijänä

Olen Pirjo Salminen, hiljattain aloittanut perheterapeuttina Tulevaisuuden sote-keskus -hankkeen työntekijänä. Tehtävänäni on tukea elämän loppuvaiheen kysymyksissä sekä potilasta että hänen läheisiään. Koen tärkeäksi olla tukena erityisesti silloin, kun perheessä on alaikäisiä lapsia.

Myös monilla järjestöillä on tärkeä rooli, kun vakava sairaus kuormittaa elämää. Oheisessa esitteessä on tarkemmin työstäni ja yhteystietoni.”

Pirjo Salminen perheterapeutti, palliatiivinen hoito

• puhelimitse 040 48 70 524, parhaiten ma-pe klo 12-13

• sähköpostitse pirjo.salminen(at)jyvaskyla.fi

OLKA®-toiminta