Elopäivä 31.8.2019 Matkalla tulevaan - eloa jäseniin

Paikka: Leirikeskus Vesala, Vesalantie 136, 41940 Vesanka Jyväskylä

ELOPÄIVÄ 31.8.2019 VESALASSA

Matkalla tulevaan – eloa jäseniin

Viime vuonna kiittävän palautteen saanut Syyspäivä-tapahtuma saa jatkoa tänä vuonna. Kokoonnumme tällä kertaa eloisaan elopäivään.

Lauantaina 31.8.2019 klo 9.30 – 16.00

Leirikeskus Vesalaan Jyväskylässä

Vesalantie 136, 41940 Vesanka

Katso kohde- ja karttatiedot https://www.jyvaskylanseurakunta.fi/vesalan-leirikeskus . Alueella liikkuminen on esteetöntä.

Päivä sisältää ajatuksia herättäviä asioita, yhteistoimintaa ja ulkoilua sekä tietysti tervetulokahvit/-teen, lounaan ja iltapäivällä välipalahetken makkaratulien ääressä. Ohjelma on osallistujalle maksuton. Matkat ovat omatoimiset ja -kustanteiset. Varaudu ulkoiluun soveltuvin asustein.

Ilmoittaudu 25.8.2019 mennessä Seija Leivoselle 050 302 9816 tai verkkolomakkeella osoitteessa https://keskisuomenlihastautiyhdistys.yhdistysavain.fi/tapahtumat/ . Muista kertoa ruokavalioasiat. Jos voit tarjota vertaisellesi kyydin, ilmoita siitä yhdistykselle, jotta voimme kertoa siitä kyytiä tarvitsevalle.

Hauskan toiminnan lomassa etsimme osallisuutta reilussa yhdistyksessä, mitä reiluus tarkoittaa itse kullekin, mitä odotuksia ja toimintaa se sisältää, miten sitä kannattelemme, jaamme ja luomme polkuja tulevaan. Mukana on Lihastautiliitosta Eija Eloranta ja Jonna Marttinen. Varaa paikkasi! ?

Elopäivä on lihastautiviikon (vk35) tapahtuma Keski-Suomessa.

Tervetuloa!

”elotiimi” Eija Eloranta ja Tommi Rantanen

Kutsu Elopäivä 31.8.2019 - kslty (pdf)