Kuntoutusta Maskussa

8.10.2020

Tervehdys Maskusta!

Poikkeuksellisen kevään ja kesän aikana moni neurologista sairautta sairastava on jäänyt joko omien voimavarojensa puuttumisen tai palveluiden tilapäisen katkoksen vuoksi ilman tarvitsemaansa kuntoutusta. Tämä voi näkyä arjessa esimerkiksi toimintakyvyn heikentymisenä. Siksi haluamme muistuttaa sairastavia kuntoutukseen hakeutumisesta myös näinä aikoina.

Maskuun voi tulla rauhallisin mielin. Koronan aiheuttama erityistilanne on huomioitu kuntoutujan turvallisuuden kannalta monin tavoin.

Löydätte Maskun neurologisen kuntoutuskeskuksen Facebookista osoitteella facebook.com/kuntoutuskeskusmasku. Nettisivumme toimivat osoitteessa kuntoutuskeskus.fi. Ettehän epäröi jakaa omissa kanavissanne sisältöä, josta uskotte olevan hyötyä yhdistyksenne jäsenille. Esimerkiksi Facebookin kurssijulkaisu tai harkinnanvaraista moniammatillista kuntoutusta koskeva julkaisu voisi palvella jäsenistöänne.

Tuotamme Neuroliiton YouTube-kanavalle etäkuntoutusvideoita, joiden avulla pääsee kuntoutuksen makuun myös kotoa käsin.

Käy katsomassa esimerkiksi puheterapiatuokio tai aamuherättely!

Anne Huuskonen, kuntoutuspäällikkö (ma)

Maskun Neurologinen Kuntoutuskeskus

Vaihemäentie 10, 21250 Masku