Soveltava liikunta - Jyväskylä (tiedotuskirje 1/2022)

13.2.2022

Soveltava liikunta Jyväskylässä (tiedotuskirje 1/2022)

Soveltava liikunta somessa

Jyväskylän liikuntapalveluiden some kannattaa ottaa seurantaan. Liikuntapalveluiden Facebook sivut ovat @jyvaskylankaupunginliikuntapalvelut, Instagramista löydät meidät nimellä @jyvaskylaliikuntapalvelut.

Lisäksi Facebookissa on oma Liikuntapalveluiden ryhmä: Soveltava liikunta Jyväskylässä. Tuohon ryhmään voi kuka tahansa liittyä ja siellä voi vapaasti jakaa soveltavan liikunnan asioita. Jakakaa Soveltava liikunta Jyväskylässä- facesivua, niin saadaan ryhmään lisää väkeä. Seurat ja yhdistykset voivat vapaasti tiedottaa tässä ryhmässä liikunta-asioitaan, aina ei tarvitse olla tapahtuma, mistä tiedottaa, vaan voitte kertoa myös mitä seurassa ja yhdistyksessä tapahtuu. Kutsukaa ryhmään yhdistyksen ja seurojen väkeä, jotta ryhmään saataisiin myös liikkujia mukaan, eikä pelkästään toimijoita.

Koronan vaikutukset liikuntapalveluihin

Tämän hetkiset koronarajoitukset ovat voimassa 20.2.2022 saakka. Tämä tarkoittaa, että kaikki yli 18-vuotiaiden ohjattu ryhmäliikunta on keskeytetty 20.2. saakka. Lisätietoja koronarajoituksista löytyy osoitteesta

Laskettelu

Liikuntapalveluiden laskettelukelkat säilytetään Riihivuoressa, jossa kelkkoja voi lainata maksutta. Ammattitaitoiset Riihivuoren hiihdonopettajat ovat kouluttautuneet myös soveltavaan lasketteluun. Opettajat pystyvät opettamaan sekä pystylaskua, kuin kelkkalaskua ikään katsomatta. Hiihtokoulutunteja voi tiedustella suoraan Riihivuoren Hiihtoseurasta tai allekirjoittaneelta. Kelkkojen tiedustelu ja varaus allekirjoittaneelta.

Soveltavan laskettelukursseja sekä aikuisille, että lapsille.

Aikuisten lajikokeilu

ti 18.00-19.30
15.3.-29.3.2022
Riihivuori
Mahdollisuus osallistua pysty- tai kelkkalasketteluun. Kurssi on tarkoitettu sekä nuorille, että aikuisille.

Ilmoittautuminen: Riihivuoren hiihtokoulu p. 050 433 5743, hiihtokoulu[at]riihivuori.fi
100€/3krt, sisältää välineet ja hissilipun.

Soveltavan talviliikuntapäivä on peruttu jälleen tänä vuonna. Valitettava tilanne, mutta toivottavasti ensi vuonna jo ollaan normaalissa arjessa.

Katso  tiedotuskirje 1/2022 kokonaisuudessaan alla olevasta tiedotoliitteestä

Heli Sohkanen

Vastaava liikunnanohjaaja, soveltava liikunta

Terveyttä ja hyvinvointia edistävät liikuntapalvelut