Jäseneksi liittymislomake löytyy tästä linkistä:

Hei! Tule mukaan Lihastautiliiton alueellisen jäsenyhdistyksen toimintaan.

Täytä liittymislomake ja klikkaa Lähetä jäsenhakemus. Lihastautia sairastavana pääset varsinaiseksi jäseneksi. Jokainen, joka haluaa tukea toimintaamme, voi myös hakea kannattajajäsenyyttä.

Keski-Suomen lihastautiyhdistyksen jäsenenä voit osallistua tapahtumiin, toimia vapaaehtoisena ja saada vertaistukea sekä neuvoja ja ohjausta Lihastautiliiton aluetyöntekijältä. Saat myös jäsenpostia kirjeitse tai sähköpostilla. Verkkosivuillamme kerromme ajankohtaisista ja tärkeistä asioista. Lihastautiliiton palvelut ovat ulottuvillasi. Jäsentietojasi luovutetaan luottamuksellisesti Lihastautiliittolle. Lihastautiliitto lähettää sinulle jäsenetuna Porras-lehden.

Voit jatkossa itse päivittää jäsentietojasi kirjauduttuasi käyttäjätunnuksillasi jäsensivulle. Muista korjata muuttuneet tai vanhentuneet yhteystietosi, jotta jäsenyytesi pysyy kunnossa ja posti löytää luoksesi. Tietojasi käsitellään suojatussa tietoturvallisessa verkkoyhteydessä.

Lisätietoja: yhdistys[at]kslty.fi

Tervetuloa!

Tutustu jäsenrekisteriin ja henkilötietojen käsittelyn tietosuojakäytäntöihin!

Tietosuojaseloste (pdf)

Jäsenmaksut 2021 ovat seuraavat (suluissa alennus liittymisvuoden jäsenmaksusta)

Henkilöjäsenmaksu 20 €/v. (10€)

Perhejäsenmaksu 35 €/v. (10€)