Lihastautiliiton viestintä ja tapahtumat

10.1.2023

LIHASTAUTILIITON VIESTINTÄ JA TAPAHTUMAT

Liitossa otetaan käyttöön uusia viestinnän työkaluja ja toimintatapoja. Haluamme kertoa entistä kattavammin ajankohtaisista lihastauteihin liittyvistä asioista, liiton kuulumisista ja kaikesta siitä missä ollaan mukana ja mitä on saavutettu. Toiveita tiedotettavista asioista voit lähettää sähköpostitse toiminnanjohtaja Sari Kuosmaselle: sari.kuosmanen@lihastautiliitto.fi
Samalla muistutamme, että pitämällä jäsentietosi ajan tasalla varmistat että sekä lihastautiyhdistyksen että liiton jäsentiedotus tavoittavat sinut. Yhteystietosi voit aina päivittää suoraan omaan lihastautiyhdistykseesi. Sieltä tiedot siirtyvät automaattisesti myös liittoon.

Ajankohtaiset tiedot liiton toiminnasta ja tapahtumista löydät liiton kotisivuilta Tapahtumakalenterista: https://lihastautiliitto.fi/mukaan-toimintaan/tapahtumat/ ja
Ajankohtaista –palstalta:
Henkilökunnan yhteystiedot löytyvät:

Läntinen Pitkäkatu 35, 20100 TURKU

Lihastautiliitto näkyy myös Instagramissa

Lihastautiliiton löydät osoitteesta www.instagram.com/lihastautiliitto/

Instagramista löydät myös ajankohtaista tietoa Lihastautiliiton kursseista: www.instagram.com/lihastautiliitto_kurssit/