Tervetuloa kotisivullemme!

2.3.2018

Tervetuloa kotisivullemme!

"Mukana muutoksessa"

Käsilläsi on Yhdistysavain-verkkopalvelumme. Ei yhtään pöllömpi juttu. Siinä yhdistyvät verkkosivustomme, jäsenasioiden hallinta ja viestintämme. Palvelu jakaantuu yleisiin ja vain jäsenille tarkoitettuihin sivuihin.

Kun olet jäsen ja toimittanut meille sähköpostiosoitteesi saat myöhemmin sähköpostiisi jäsenpostia. Noudattamalla jäsenkirjeen ohjeita pääset luomaan tunnukset  jäsensivuille kirjautumista varten.

Ilmoita sähköpostiosoitteesi, jota käytät viestintään kanssamme, osoitteeseemme yhdistys@kslty.fi

Sivustolla voit ilmoittautua tapahtumiin ja voit jättää viestejä. Kirjautumalla jäsensivulle pääset päivittämään jäsentietosi, keskustella, osallistua jäsenkyselyyn jne. Mikä tärkeintä toimit tietoturvallisesti suojatussa yhteydessä.

Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta ja internetyhteyttä, ei haittaa. Emme ole unohtaneet niitä, jotka kiertävät kaukaa tällaiset verkkopuuhat. Kerromme Sinulle yhdistyksen kuulumiset kirjeitse ja voit soitella meille. Parannamme tällä kuitenkin toimintaamme sekä vähennämme aikaa vaativia rutiineja ja kustannuksia.

Anna meille palautetta ja ehdotuksia! (yhteystiedot sivulla on lomake - kirjoita ja lähetä)

Voit kysyä lisätietoja

yhdistys@kslty.fi